Konferencja Marketing w kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka

Marketing w kulturze. Komunikacja – trendy – praktykaJak skutecznie promować projekty kulturalne? Jak wykorzystać media społecznościowe w promocji? To tylko niektóre z tematów dwudniowej konferencji „Marketing w kulturze”, odbywającej się w dniach 19–20 lutego w Gdańsku.

Na konferencję, organizowaną przez Instytut Kultury Miejskiej w Gdańsku oraz Narodowe Centrum Kultury, zaproszono praktyków, zajmujących się wdrażaniem strategii komunikacji w instytucjach kultury i skuteczną promocją projektów kulturalnych. Podczas dwudniowego wydarzenia odbędą się prelekcje, panele dyskusyjne, prezentacje studium przypadku, krótkie warsztaty i szkolenia.

W pierwszym dniu zostaną omówione zmiany w kulturze uczestnictwa, skuteczne strategie promocji projektów kulturalnych (m. in. „Blogi kulturalne i instytucje kultury – budowanie kultury uczestnictwa”, „Skuteczna promocja on i offline w kulturze na świecie”, „Jak zmierzyć sukces festiwalu? Spontaniczne i strategiczne kształtowanie marek festiwalowych”). Natomiast drugiego dnia odbędą się warsztaty z udziałem Sławomira Czarneckiego, Artura Jabłońskiego, Joanną Krupą, Miriam Kołak, Kajusem Augustyniakiem, Markiem Horodniczym i Marcinem Zdziuchem.

Wśród prelegentów pojawią się między innymi: Jassie Hunt (zajmująca się komunikacją i marketingiem w Tate Modern i Victoria&Albert Museum w Londynie), Natalia Hatalska (autorka bloga hatalska.com), Agata Kwiecińska (rzeczniczka Konkursu Chopinowskiego 2015), Kazimierz Monkiewicz oraz Aleksandra Stańczuk (Narodowe Centrum Kultury), czy Olga Wysocka (Instytut Adama Mickiewicza).

Kiedy: 19 – 20 lutego 2016
Gdzie: Europejskie Centrum Solidarności (pl. Solidarności 1, Gdańsk), Instytut Kultury Miejskiej, (ul. Długi Targ 39/40, Gdańsk).
Szczegółowy program: www.marketingwkulturze.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

piętnaście − 14 =