meetMedia po raz drugi – marketing po męsku

Serdecznie zapraszamy na drugie spotkanie w ramach cyklu meetMedia. Temat najbliższych prelekcji będzie męski punkt widzenia w marketingu i social media.

Prelekcje związane z personal brandingiem podczas premierowego wydarzenia meetMedia okazały się sporym sukcesem. Mówcy jak i publiczność dopisali. Czas przedstawić kolejnych gości:

Tomasz Zapadka – współtwórca stowarzyszenia More Community i spotkań wokół social media #Creative Evening. Współpracuje na stałe z firmą FastTony.es, która dostarcza rozwiązań dla Facebook Ads.

Łukasz Murawski – współzałożyciel agencji reklamowej Studio 102 oraz agencji interaktywnej Quellion. Zawodowo doradza w Inkubatorze STARTER w Gdańsku, przedsiębiorcom, którzy marzą o własnym start upie.

Bartłomiej Bucholc – właściciel marki kreatywnej EMBRO, która zajmuje się realizacją spersonalizowanych butów. Z zamiłowania pasjonat książek biznesowych oraz biografii gwiazd.

Kiedy: 20/11/2017 o 18:00

Gdzie: Puro HOTELS

Wstęp: płaty, bilety można kupić tutaj

CDN jest partnerem medialnym wydarzenia #meetMedia. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *