Konferencja na uniwersytecie: Monitoring mediów – potrzeba czy konieczność.

kon1Konferencje to idealna okazja aby poszerzyć swoją wiedzę na dany temat czy też podyskutować na temat ważnych kwestii. Tym razem tematem konferencji są media, a konkretniej ich monitoring.

Spotkanie obędzie się w ramach ogólnopolskiej konferencji „Monitoring mediów – potrzeba czy konieczność”. Głównym pytaniem na jaki będą starali się odpowiedzieć prowadzący jest: Czy warto/trzeba badać tzw. efekt medialny? Prezentacje i dyskusja dotyczyć będą miedzy innymi kluczowych zagadnień związanych z badaniem medialnego efektu działań organizacji na rynku i możliwości wykorzystania danych do dalszego efektywnego funkcjonowania. Wśród zaproszonych gości są specjaliści z wielu dziedzin – praktycy wykorzystujący na co dzień badania w PR. Partnerem konferencji jest specjalizująca się w dokonywaniu wizerunkowych analiz przekazów medialnych firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.

PROGRAM:

11.00 Otwarcie sesji
dr Małgorzata Łosiewicz, z-ca dyrektora IFSiD ds. dydaktycznych Dziennikarstwa Uniwersytetu Gdańskiego
Goście:
11.15 – 11.45 Monitoring mediów – wczoraj i dziś
Marcin Szczupak, kierownik działu raportów medialnych PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
11.45 – 12.15 Komunikacja w kryzysie na podstawie monitoringu mediów uczelni wyższych
dr Beata Czechowska-Derkacz, rzecznik prasowy Uniwersytetu Gdańskiego
12.15 – 12.45 Reaktywność, świadomość, efektywność – rola monitoringu mediów w pracy rzecznika
Tomasz Mucha, rzecznik prasowy Peugeot Polska – Dyskusja
13.00 – 13.15 Przerwa kawowa
13.15 – 13.45 Nowatorski system dostarczania informacji w komunikacji wewnętrznej
Roman Jamiołkowski, dyrektor biura PR Provident Polska, Karolina Łuczak, koordynator ds. projektów PR Provident Polska
13.45 – 14.15 Od A do Z – codzienna praca w agencji PR, Lidia Piekarska, PR director Telma Communications Agency
14.15 – 14.45 Globalne trendy w zakresie pomiaru działań komunikacyjnych
Sebastian Bykowski, wiceprezes zarządu, dyrektor generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów – Dyskusja

Kiedy? 26 listopada 2104, początek konferencji o godzinie 11.00.

Gdzie? Aula S204, Wydział Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk, ul. Bażyńskiego 4.

Organizatorzy: zespół kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna oraz firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.

Wstęp wolny.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

dwa × 3 =