meetMedia po raz drugi – marketing po męsku
1 min read
Serdecznie zapraszamy na drugie spotkanie w ramach cyklu meetMedia. Temat najbliższych prelekcji będzie męski punkt widzenia w marketingu i social media.
Prelekcje związane z personal brandingiem podczas premierowego wydarzenia meetMedia okazały się sporym sukcesem. Mówcy jak i publiczność dopisali. Czas przedstawić kolejnych gości:
Tomasz Zapadka – współtwórca stowarzyszenia More Community i spotkań wokół social media #Creative Evening. Współpracuje na stałe z firmą FastTony.es, która dostarcza rozwiązań dla Facebook Ads.
Łukasz Murawski – współzałożyciel agencji reklamowej Studio 102 oraz agencji interaktywnej Quellion. Zawodowo doradza w Inkubatorze STARTER w Gdańsku, przedsiębiorcom, którzy marzą o własnym start upie.
Bartłomiej Bucholc – właściciel marki kreatywnej EMBRO, która zajmuje się realizacją spersonalizowanych butów. Z zamiłowania pasjonat książek biznesowych oraz biografii gwiazd.
Kiedy: 20/11/2017 o 18:00
Gdzie: Puro HOTELS
Wstęp: płaty, bilety można kupić tutaj
CDN jest partnerem medialnym wydarzenia #meetMedia.