„Lustro mediów” – wszystko o Facebooku

Konferencja Lustro MediówPierwsza Międzynarodowa konferencja naukowa „Facebook – Lustro Mediów” organizowana jest we współpracy Uniwersytetu Gdańskiego z Uniwersytetem Jagiellońskim. Odbędzie się już 12 czerwca. Tematem przewodnim będzie „Facebook” – medialne zjawisko analizowane z różnych perspektyw badawczych.

Cel konferencji to wymiana poglądów i prezentacja wyników badań odnoszących się do fenomenu medialnego, którym w ostatnich latach stał się Facebook. W ubiegłym roku minęło 10 lat od powstania tego portalu portalu społecznościowego. Jest to odpowiedni czas do przemyśleń odnośnie społeczno-biznesowego zjawiska, jakim jest najpopularniejsza i najczęściej odwiedzana przez internautów strona, w kraju oraz zagranicą.

Konferencja odbędzie się 12 czerwca 2015 roku w godzinach od 9:00 do 16:00 na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego w audytorium S204.

W programie między innymi: Facebook jako medium spotkań (wymiar socjologiczny i psychologiczny), facebook a media publiczne, facebook w kulturze, jako medium marketingu i nowej komunikacji, zarządzanie nowym medium, facebook – sprawca schyłku tzw. starych mediów, rynkowe konsekwencje obecności Facebooka itp.

Szczegółowe informacje o konferencji tutaj.

Kiedy: 12 czerwca (piątek), godz. od 9:00 do 16:00

Gdzie: S204, Wydział Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego

Bilety: Wstęp wolny!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *