Paweł Tkaczyk, studenci i PR
2 min readNa Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego zagości osoba, która zarabia na życie opowiadaniem historii. Paweł Tkaczyk, bo to o nim mowa, spotka się ze studentami w poniedziałek, 19 grudnia, aby porozmawiać o PR-ze i wartości wiedzy teoretycznej w konfrontacji z praktyką.
Paweł Tkaczyk – ekspert w budowaniu silnych marek, autor „Grywalizacji” oraz „Zakamarków Marki”, mówca publiczny, bloger, fan s-f, człowiek nietopierz. Jeszcze w trakcie studiowania założył własną firmę – Midea, która na początku zajmowała się projektowaniem systemów identyfikacji wizualnej. Aby nie wypaść z rynku, musiała jednak się zmienić, pójść do przodu. Dla Pawła marka to nie tylko logo, wizytówka i strona internetowa. To opowieść. Aby wyróżniała się na tle innych, musi być dobrze opowiedziana. Tym właśnie zajmuje się Midea, tworzeniem opowieści, lub jak kto woli – strategi komunikacji marki.
Na spotkaniu ze studentami Paweł Tkaczyk skupi się na studiach PR-owych i tym, czy nie przeszkodzą one w przyszłej karierze zawodowej. Formuła wydarzenia będzie się opierała na zasadach otwartej rozmowy, co umożliwi uczestnikom zadawanie wielu pytań.
Organizatorzy wydarzenia to Instytut Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa UG, kierunek dziennikarstwo i komunikacja społeczna, Sekcja Marketingu UG oraz Studenckie Koło Naukowe CDN. Spotkanie jest swego rodzaju zakończeniem jubileuszu 10-lecia kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna i jest otwarte dla wszystkich studentów Uniwersytetu Gdańskiego.
Jeśli chcesz dowiedzieć się trochę więcej o Pawle, sprawdź jego bloga oraz stronę internetową firmy Midea.
Kliknij też „Biorę udział” na wydarzeniu na Facebook’u.
Gdzie: Aula, s. 203, Wydział Nauk Społecznych, ul. Jana Bażyńskiego 4, Uniwersytet Gdański
Kiedy: 19 grudnia 2016 r., 14:00