Śniadanie w szklance

Dziś w naszym cyklu przedstawiam najbardziej pożywny koktajl, jaki udało mi się sporządzić. Podamy go na 2 sposoby: z nutą wanilii i mięty, oraz z kakao i migdałami. Składniki główne: chudy twaróg, mleko i banan. Ta propozycja doskonale sprawdzi się na śniadanie. Blendery w ruch!

kok2

Składniki na 2 porcje:

-2/3 kostki twarogu

-250 ml mleka na porcję

-pół laski wanilii

-łyżka miodu

-2 banany

-do 1 porcji: łyżeczka prawdziwego kakao i łyżeczka migdałów

-do 2 porcji: łyżka płatków owsianych (opcjonalnie), kilka listków mięty

kok4Punkt pierwszy: Migdały mielimy na sucho (blenderem/odpowiednim mikserem) i odkładamy je na  bok. W głębokim naczyniu miksujemy twaróg z mlekiem, miodem i bananami. Dodajemy wanilię (wyjmując nasiona po przekrojeniu połowy laski – jeśli nie wiecie jak to zrobić, w sieci krąży mnóstwo porad i filmów, które wam pomogą). Pół porcji odlewamy do wysokiej szklanki (jeśli lubicie, dodajcie płatki owsiane). Do koktajlu pozostałego w blenderze, dodajemy łyżeczkę kakao i zmiksowane wcześniej migdały.

Smacznego i pożywnego!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

15 − pięć =