„Lustro mediów” – wszystko o Facebooku
1 min readPierwsza Międzynarodowa konferencja naukowa „Facebook – Lustro Mediów” organizowana jest we współpracy Uniwersytetu Gdańskiego z Uniwersytetem Jagiellońskim. Odbędzie się już 12 czerwca. Tematem przewodnim będzie „Facebook” – medialne zjawisko analizowane z różnych perspektyw badawczych.
Cel konferencji to wymiana poglądów i prezentacja wyników badań odnoszących się do fenomenu medialnego, którym w ostatnich latach stał się Facebook. W ubiegłym roku minęło 10 lat od powstania tego portalu portalu społecznościowego. Jest to odpowiedni czas do przemyśleń odnośnie społeczno-biznesowego zjawiska, jakim jest najpopularniejsza i najczęściej odwiedzana przez internautów strona, w kraju oraz zagranicą.
Konferencja odbędzie się 12 czerwca 2015 roku w godzinach od 9:00 do 16:00 na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego w audytorium S204.
W programie między innymi: Facebook jako medium spotkań (wymiar socjologiczny i psychologiczny), facebook a media publiczne, facebook w kulturze, jako medium marketingu i nowej komunikacji, zarządzanie nowym medium, facebook – sprawca schyłku tzw. starych mediów, rynkowe konsekwencje obecności Facebooka itp.
Szczegółowe informacje o konferencji tutaj.
Kiedy: 12 czerwca (piątek), godz. od 9:00 do 16:00
Gdzie: S204, Wydział Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego
Bilety: Wstęp wolny!