III Konferencja Etyki Public Relations – zapowiedź
1 min readInstytut Mediów, Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Gdańskiego 2 grudnia 2022 roku zorganizuje III Konferencję Etyka Public Relations. Tematem przewodnim jest odpowiedzialna komunikacja z otoczeniem w rzeczywistości rewolucji cyfrowej.
Etyka PR jest cykliczną konferencją, organizowaną pod patronatem Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej. Na panelach wystąpią przedstawiciele różnych dyscyplin naukowych oraz praktycy zajmujący się komunikacją, przede wszystkim w świecie cyfrowej transformacji. Podczas konferencji zostaną zaprezentowane badania z zakresu PR w perspektywie etycznej oraz dyskusja nad kondycją, znaczeniem oraz standardami działań w tym obszarze.
Przewodnim tematem III edycji konferencji jest odpowiedzialna komunikacja w rzeczywistości cyfrowej rewolucji. Na przestrzeni lat zmieniły się sposoby tworzenia i przekazywania komunikatów, budowania i realizowania strategii PR, czy też polityka informacyjna. Ponadto przez pandemię COVID-19 komunikacja bezpośrednia została w większości zastąpiona komunikacją sieciową. Odpowiedzialne prowadzenie komunikacji na odległość jest bardzo istotne do utrzymania relacji z otoczeniem.
W dyskusjach Komitet Naukowy i zaproszeni goście będą starali się odpowiedzieć na pytania, dotyczące nowego sposobu budowania i utrzymywania relacji – czy potrafimy wykorzystać zdobycze rewolucji cyfrowej dla skutecznej, ale etycznej komunikacji, jaka będzie komunikacja PR w przyszłości, co oznacza komunikacja w sytuacji permanentnego kryzysu oraz czy fake newsy, hejt i inne negatywne zjawiska staną się stałym wyzwaniem dla prowadzenia etycznego PR.
Konferencja odbędzie się online, 2 grudnia 2022 roku. Rozpocznie się o godzinie 10:00 i potrwa do 16:00. Pełny program wydarzenia znajduje się tutaj.